In kako je bilo tam?

9.8. 2011 ob 6:30 je prišel čas, da se poslovimo od svojih sorodnikov, saj smo za 14 dni odšli v Španijo, na Svetovni dan mladih v Madrid.

Odhod iz Ljubljane (foto: Blaž Maležič)

Preden smo prispeli na cilj (Madrid) nas je čakalo kar nekaj ur vožnje in vmesnih postankov.

Prevožena pot

Ljubljana - Lurd

Naše romanje se je začelo v torek, 9.8.2011 ob 7h zjutraj, ko smo se zbrali pod ljubljanskim gradom, od koder smo se z dvonadstropnim avtobusom odpeljali proti Lurdu. Tja smo prispeli naslednje jutro ob 6h. V bližnjem kampu smo si postavili šotore, nato pa smo se odpravili na mednarodno mašo v podzemno baziliko papeža Pija. Po maši smo izkoristili čas za ogled še ostalih treh cerkva in votline, v kateri se je Bernardki prikazala Marija. Dan je hitro minil in že je bil tukaj večer, ko smo se vsi skupaj odpravili na procesijo z lučkami. Sledil je še zabavno-spoznavni večer, nato pa težko pričakovano spanje.

Procesija z lučkami (foto: Blaž Maležič)

Lurd - Almadén

Po kratki noči (vstali smo ob 5h zjutraj) smo se odpeljali proti Španiji. Kljub za nas izjemno visokim temperaturam (blizu 40 stopinj Celzija), smo po 16 urah vožnje končno dočakali današnji cilj, kraj Almadén, kjer so nas medse za 3 dni sprejeli zelo prijazni in gostoljubni španski skavti.

Naši gostitelji v Almadénu (foto: Blaž Maležič)

Najprej so nas  peljali na uradni sprejem v tamkajšnjo cerkev, po bogati večerji pa so nas s svojimi avtomobili odpeljali v hišo, kjer smo spali. Poleg nas je Almadén gostil tudi skupino Poljakov.

Sprejem v cerkvi (foto: Blaž Maležič)

Naslednji dan smo si dopoldan ogledali tamkajšnji rudnik živega srebra, ki je znamenitost tega kraja, nato pa smo odšli še na sprejem k županu, ki je v spomin na Almadén vsakemu stegu podaril majhno skrinjico, v kateri je bilo živo srebro in ruda.

Barbara in darilce (foto: Blaž Maležič)

Po sprejemu smo imeli kosilo na bližnjem gradu, kjer smo si ustvarili pravo fiesto, ki pa se je popoldan nadaljevala še na bazenu.

Večer je bil v znamenju spoznavanja in zabave skupaj s Poljaki. Najprej smo imeli zabavni večer, v sklopu katerega smo Poljake naučili plesati polko, oni pa so nas naučili tradicionalni poljski ples. Temu je sledila večerja, nato pa orientacijska igra v manjših, narodnostno mešanih skupinah, v kateri smo spoznavali Almadén in njegove znamenitosti.

V petek smo dopoldan imeli delavnice, ki so jih pripravili prebivalci mesta Guadalamez, popoldan pa smo vročino pregnali s kopanjem na bazenu. Prijetni ohladitvi v bazenu so zvečer sledile še vodne igre v Chillonu (mesto poleg Almadéna), nato pa slovesna maša. Po maši nas je na župnijskem dvorišču že pričakal španski bend, ki je poskrbel za to, da so bile naše noge ob koncu večera prijetno utrujene.

Almadén - Campo de Criptana

V nedeljo, 14.8., smo se odpravil proti Campo de Criptana, kjer je bila maša za vse, ki smo te 3 dni bivali v škofiji Ciudad Real. Maši je sledil koncert, pred tem pa skoraj 2 uri zabavnega nastavljanja mikrofonov, zvočnikov, glasbil in elektronike.

Don Kihotovi mlini na veter v Campo de Criptana (foto: Blaž Maležič)

V ponedeljek zjutraj smo se poslovili od naših gostiteljev in jim v zahvalo za gostoljubje in prijaznost podarili okrašene srčke iz slanega testa (imitacija lectovega srca), nato pa smo se počasi odpeljali Madridu naproti.

MADRID!

V Madrid smo prispeli okoli 13h in si v najhujši vročini postavili šotore na igrišču v okrožju madridske univeze.

Skavtski kamp v Madridu (foto: Blaž Maležič)

Kasneje sta nam Neža in Barbara P. (tehnični in logistični del tropa za skavtsko odpravo na SDM Madrid - poleg Urbana, ki je skrbel za duhovno podporo in dobro razpoloženje in Barbare M., ki nas je v Madrid spremljala bolj z dobrimi željami in bila z nami le v mislih) razdelili najbolj nujne stvari za bivanje v Madridu - karto za metro in bone za hrano :), mi pa smo se v manjših skupinicah že odpravili na ogled Madrida. Nekaj čas smo seveda porabili za to, da so nam razložili, kje se lahko vozimo z našo karto, a smo to hitro usvojili in si med drugim tudi že privoščili prvo večerjo na bone.

Otvoritev skavtskega tabora in otvoritvena sveta maša SDM

Naslednji dan je bila budnica že ob 7h zjutraj, za tem zajtrk, nato pa smo preostanek dneva izkoristili za spoznavanje Madrida.

Jambor v skavtkem kampu (foto: Blaž Maležič)

Ob 17h smo se ponovno zbrali v taboru, kjer je potekala uradna otvoritev Mednarodnega skavtskega tabora, kasneje pa smo se vsi skupaj z metrojem odpeljali na slovesno začetno mašo SDM-ja.

slike iz otvoritve mednarodnega skavtskega tabora in pesem iz zaključne svete maše

slike iz tabora z uradno himno SDM-ja:

Skavtski Flashmob

V sredo smo se zjutraj najprej udeležili slovenske kateheze in maše s škofom Bizjakom (tako kot vsak naslednji dan),nato pa smo se spet podali vsak na svoj konec Madrida in si ogledali različne znamenitosti, vsi pa smo težko pričakovali večer, ko smo skavti iz celega sveta na trgu Plaza Callao uprizorili flashmob.

Skupinska slika po skavtskem flashmob-u (foto: Blaž Maležič)

Skavtski Flashmob:

Sprejem papeža Benedikta XVI

V četrtek je v Madrid prispel papež Benedikt XVI. Vsi smo nestrpno čakali papamobil, na koncu pa smo malo razočarani ugotovili, da njegova pot danes ne bo vodila mimo nas. Tako smo prihod papeža spremljali na panojih ob cesti (kdor z malim ni zadovoljen, velikega vreden ni ;)). Kljub vsemu smo bili veseli, da smo lahko doživeli tako veličasten sprejem papeža. Ob koncu slovesnosti je bila ura že blizu desete zvečer, tako da smo odšli še na večerjo, nato pa v tabor, kjer smo polni pričakovanja, kaj vse nam bo prinesel naslednji dan, sladko zaspali.

Križev pot po ulicah Madrida

Prišel je petek in z njim budnica ob 7:30. Po ustaljenem redu prejšnjih dni smotudi danes veseli zakorakali novim dogodivščinam in znamenitostim Madrida naproti. Ob 8h zvečer smo imeli križev pot, kjer so križ do vsake postaje nosili različni ljudje, kot so mladi iz Svete dežele in iz drugih okolij, kjer ljudje trpijo; mladi iz Iraka, mladi iz Španije, mladi iz Madrida s priseljenci, mladi osvobojeni od drog, mladi, ki trpijo zaradi odrinjenosti, mladi iz Albanije, mladi iz Ruande in Burundija,  mladi ki trpijo zaradi pomakanja in brezposelnosti, mladi s posebnimi potrebami, mladi oboleli za Aids-om, mladi iz Sudana ter mladi iz Japonske in Haitija.

Med križevim potom na ulicah Madrida (foto: Blaž Maležič)

Odhod na Cuatro vientos

V soboto je bil zelo pomemben dan tako za nas kot tudi za papeža, saj smo se vsi mladi romarji sveta zbrali na vojaškem letališču Quatro Vientos, kjer je bila vigilija s papežem.

Naš pogled na oltar, ki je bil zvečer še posebno lep (foto: Blaž Maležič)

Ujel nas je nepričakovan dež in nam zmočil vse, kar smo imeli s seboj.

Da nas preizkusi je Gospod poslal tudi nevihto - ki pa nas je obšla (foto: Blaž Maležič)

Čez noč je rahlo pihal veter in nam vsaj malo osušil stvari, sicer pa je zjutraj spet posijalo vroče sonce.

V iskanju sence (foto: Blaž Maležič)

Madrid - Barcelona

Proti večeru smo pospravili našo prtljago in šotore ter se v nočni vožnji odpeljali proti domu, a smo imeli postanek še v Barceloni. V Barceloni smo se spet razdelili v manjše skupinice in si ogledali tiste najbolj pomembnejše znamenitosti.

Park Güel, Barcelona (foto: Blaž Maležič)

Zvečer smo vsi utrujeni in z od hoje bolečimi nogami sedli v avtobus in zaspali. Do doma nas je ločilo zajetnih 21 ur vožnje s postanki na 4 ure. V sebi smo si po tiho želeli oditi domov, saj je 14 dni in več kot 2000 km od doma res velik zalogaj. Kljub utrujenosti pa smo si bili enotni, da je bilo na romanju super. Polni vtisov, novih spoznanj in še bi lahko naštevali česa, se veselimo prihodnjega takega srečanja čez 2 leti v Rio de Janeiru.

Tinka, Ljubezniva lisica

Galerija slik

Komentarji Ta objava ima 0 komentarjev. Komentarji so vidni le prijavljenim uporabnikom.